
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
Az idén is a top üzleti márka az MVM
(PAKS-PRESS) Budapest, 2015. március 30., hétfő – Ismét kitüntette a Business Superbrands a magyar nemzeti energetikai társaságot. Külön elismerés, hogy az MVM első ízben a Superbrands címet is elnyerte. Az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait díjazták.
Azzal, hogy az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. 2011, 2013 és 2014 után idén már negyedszer nyerte el a Business Superbrands címet, továbbá ötszörös Magyar Brands elismerése mellett idén először a Superbrands címet is megkapta, bizonyította, hogy a dinamikusan fejlődő, vezető üzleti „szupermárkák” közé tartozik, amelyek megbízhatósága és elismertsége folyamatosan növekszik. Az MVM márka és a társaságcsoport ismertsége folyamatosan nő.
- Büszkék vagyunk arra, hogy ismét elnyertük a Business Superbrands díjat és külön öröm számunkra, hogy idén a megtisztelő Superbrands cím viselői is lettünk. Ez is azt mutatja, hogy az utóbbi évek sikeres működésének eredményeképpen, a társaságcsoport lakossági ismertsége, elismertsége is jelentősen nőtt – mondta Nagy Csilla, az MVM Zrt. megbízott kommunikációs igazgatója. Hozzátette, az MVM Csoport az elmúlt években dinamikusan fejlődött, hiszen immár nem csak a villamosenergia-iparban, hanem a gázkereskedelemben, a gázinfrastruktúrában és a távközlésben is hazánk legjelentősebb szereplőjévé vált. Ezt erősíti a marketing-kommunikáció területén tapasztalható látványos megjelenésünk is.
Az MVM Csoportnál a Business Superbrand státus megerősíti az MVM márka pozícióját, tovább növeli presztízsét. A társaság úgy látja, hogy esetében éppen az MVM Csoport társaságainak nemzetközi szinten is elismert működési kiválósága járulhatott hozzá a díj elnyeréséhez, hiszen mind a világviszonylatban kiemelkedően biztonságos Paksi Atomerőmű, mind a rendszerirányító MAVIR, a változatos beruházásokat végző OVIT, a kereskedő társaságok, vagy az energiatőzsdék is folyamatos külhoni kapcsolatokat ápolnak.
Magyarországon 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, amely az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait díjazza. A bizottság elé kerülő lista, a mintegy négyezer működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre.
Tekintettel arra, hogy az MVM Csoport az elmúlt években növekedési pályára lépett; míg 2010-ben az 500 legnagyobb árbevételű magyar cég listáján a 13. helyen állt a legnagyobb nemzeti tulajdonú hazai vállalat, addig mára már az előkelő 4. helyre került a gázüzletág területén is jelentősen megerősödött cégcsoport. +++