
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
Arculatot váltott az MVM Csoport
(Paks-Press) Budapest, 2016. május 2., hétfő – Új, dinamikus és versenyképes arculatot vezetett be az MVM Csoport. A közel tíz éves logó lecserélésére a legnagyobb nemzeti tulajdonban lévő társaság új középtávú, csoportszintű stratégiájának elfogadásával egy időben kerül sor.
Az MVM Csoport a következő évtizedben amellett, hogy továbbra is olcsón és megbízható módon biztosít energiát a magyar lakosság és a vállalkozások számára, nagy hangsúlyt fektet majd az innováció támogatására, a megújuló energiaforrások bővítésére, illetve nemzetközi jelenléte erősítésére.
Teljes egészében új arculatot kap az MVM Csoport, az új logó és a hozzá tartozó egyéb elemek májustól váltják fel a társaságot jellemző, közel 10 éve meglévő arculatot. A cégcsoport mind üzleti stratégiájában, mind pedig a vállalati kultúrában új irányt tűzött ki maga elé, amellyel legnagyobb nemzeti tulajdonú társaságként képes megfelelni a modern energetikai cégek felé támasztott elvárásoknak.
Az MVM eddigi arculata nem fejezte ki sem a vállalatcsoport szerteágazó tevékenységét, sem pedig a társaság nemzetgazdaságban betöltött szerepét. Ezért olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető formavilágot hordoz, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst.
Az MVM Csoport arculatváltása kiterjed valamennyi, a csoporthoz tartozó tagvállalatra is, így májustól az MVM tulajdonát képező cégek is új logót használnak. A teljes csoportszintű arculatváltás azonban lépcsőzetesen zajlik, szem előtt tartva a költséghatékonyságot és a fenntartható működést.
Az MVM Csoport arculatváltásának fedezetét a társaságcsoport üzleti tervében meghatározott kommunikációs költségkeret biztosítja.
Az előzetes becslések alapján a csoportszintű arculatváltás teljes költsége legfeljebb 300 millió forint lesz. +++