Arculatot váltott az MVM Csoport
Legfrissebb

- Összefoglaló, 2021. december 2.

- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni

- Összefoglaló, 2021. december 1.

- Összefoglaló, 2021. november 30.

- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba

- Összefoglaló, 2021. november 29.

- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk

- Összefoglaló, 2021. november 26.

- A zöldebb Paksért

- Összefoglaló, 2021. november 25.

- Összefoglaló, 2021. november 24.

- Összefoglaló, 2021. november 23.

Atomenergia
Paks
Közélet
Kultúra
Sport

Arculatot váltott az MVM Csoport

  nyomtatási kép

(Paks-Press) Budapest, 2016. május 2., hétfő – Új, dinamikus és versenyképes arculatot vezetett be az MVM Csoport. A közel tíz éves logó lecserélésére a legnagyobb nemzeti tulajdonban lévő társaság új középtávú, csoportszintű stratégiájának elfogadásával egy időben kerül sor.

 

Az MVM Csoport a következő évtizedben amellett, hogy továbbra is olcsón és megbízható módon biztosít energiát a magyar lakosság és a vállalkozások számára, nagy hangsúlyt fektet majd az innováció támogatására, a megújuló energiaforrások bővítésére, illetve nemzetközi jelenléte erősítésére.

 

Teljes egészében új arculatot kap az MVM Csoport, az új logó és a hozzá tartozó egyéb elemek májustól váltják fel a társaságot jellemző, közel 10 éve meglévő arculatot. A cégcsoport mind üzleti stratégiájában, mind pedig a vállalati kultúrában új irányt tűzött ki maga elé, amellyel legnagyobb nemzeti tulajdonú társaságként képes megfelelni a modern energetikai cégek felé támasztott elvárásoknak.

 

Az MVM eddigi arculata nem fejezte ki sem a vállalatcsoport szerteágazó tevékenységét, sem pedig a társaság nemzetgazdaságban betöltött szerepét. Ezért olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető formavilágot hordoz, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst.

 

Az MVM Csoport arculatváltása kiterjed valamennyi, a csoporthoz tartozó tagvállalatra is, így májustól az MVM tulajdonát képező cégek is új logót használnak. A teljes csoportszintű arculatváltás azonban lépcsőzetesen zajlik, szem előtt tartva a költséghatékonyságot és a fenntartható működést.

Az MVM Csoport arculatváltásának fedezetét a társaságcsoport üzleti tervében meghatározott kommunikációs költségkeret biztosítja.

 

Az előzetes becslések alapján a csoportszintű arculatváltás teljes költsége legfeljebb 300 millió forint lesz. +++