
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
A közlekedés fejlesztéséről tart egyeztetést az önkormányzat
(PAKS-PRESS) Paks, 2017. február 21., kedd – Paks közlekedésében már most is vannak szűk keresztmetszetek, a zsúfolt főutca tehermentesítéséről, továbbá a környező településekről beérkező gépkocsi forgalom csökkentéséről is szó esett azon a konferencián, amelyet ma a Polgármesteri Hivatal és a Közlekedéstudományi Intézet közös szervezésében tartottak a Városháza nagytermében.
A település jelentős fejlesztések áll, a forgalom további növekedésével számolva a város közlekedési rendszerének felkészítését szolgáló konferenciát tartottak Pakson.
Mint elhangzott, a felkészülés érdekében Paks város beszerzési eljárást folytatott le, melynek eredményeként szerződést kötött a Közlekedéstudományi Intézettel. Ezek részletei között szerepel, a „Paks Város Fenntartható Városi Mobilitási Terve”, egy „Forgalmi modell készítése Paks városára” és a „Paks Város Közlekedési Intézkedési Tervének felülvizsgálata” fejezetek. A munka 2017. januárjában kezdődött meg.
A mai tanácskozásra érkezett résztvevők egyebek mellett azokra a kérdésekre kerestek válaszokat, hogy miért jó a fenntartható városi mobilitási terv, mit tud egy forgalmi modell?
Paks polgármestere vitaindítójában többek között felidézte, hogy a városkörnyékről, illetve agglomerációs övezetekből érkező gépjárműforgalom enyhítése ma már elkerülhetetlen. Süli János szavai szerint a már korábban szorgalmazott elektromos buszok forgalomba állításával elérhető lenne, hogy a külső településrészek lakói otthon hagyják gépkocsijukat.
Paks közlekedési problémáival kapcsolatban a Paksi Polgármesteri Hivatal csoportvezetője arról tájékoztatott, hogy a város közlekedési helyzetének felülvizsgálata elkezdődött.
- Elindult egy tervezési munka, a tervezők keresik a megoldásokat, ennek során a civil szervezetekkel is folyamatban a van az egyeztetés – sorolta Pupp Gábor. Hozzátette, hogy a közlekedési fórum első tanácskozásán megállapítható, hogy már most vannak szűk keresztmetszetek, amelyek egyes pontokon gondokat okoznak.
A tanácskozásra a szakmai és civil szervezetek hívtak meg, az egyeztetésen tájékoztató hangzott el a tervezés aktuális állásáról. A résztvevők között ott volt a képviselő testület több tagja, a Paksi Ipari Park és a Paks 2. projekt több vezető munkatársa is. +++
Képünkön: Süli János Paks polgármestere beszél a városi a közlekedés fejlesztéséről tartott konferencián a Városháza nagytermében 2017. február 21-én.
(Paks-Press Fotó: Kiss G. Péter.) +++