
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
Paks-Kalocsa Duna-híd: kiírták a közbeszerzési tendert
(PAKS-PRESS) Budapest, 2015. november 4., szerda - A Kalocsa és Paks térségében tervezett új Duna-híd, az M60-as gyorsforgalmi út Pécs és Barcs (országhatár) közötti szakasza, valamint az Esztergom és az M1-es autópálya közötti közúti kapcsolat megvalósítási, műszaki terveire írt ki közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. - a tenderek a keddi Közbeszerzési Értesítőben jelentek meg.
A Kalocsa és Paks térségében tervezett új Duna-hídra - valamint a kapcsolódó közlekedési infrastruktúra fejlesztésére - kiírt megvalósítási tender keretében el kell készíteni a Natura 2000 hatásbecslési dokumentációt, a környezetvédelmi hatástanulmányt, valamint az engedélyezési- és a tendertervet is.
A hídszerkezet hossza 1060 méter. A falszerkezet teljes szélessége 17,15 méter az ártéri hídnál és 23,08 méter a mederhídnál. A támaszok száma 12 darab, a legnagyobb nyílás pedig 220 méter.
Azt már tudni lehet, hogy Foktő és Dunaszentgyörgy környékére kerül a folyami átkelő két végpontja.
Az M60-as gyorsforgalmi út Pécs-Barcs (országhatár) közötti szakaszának a megvalósíthatósági tanulmánya kiegészül a környezeti hatástanulmány kidolgozásával, valamint a környezetvédelmi engedély megszerzésével. A 2×2 sávos gyorsforgalmi út hossza mintegy 70 kilométer, a tervezési sebessége pedig óránként 130 kilométer. (MTI)
Fotó: Font Sándor képviselő oldala, facebook. +++