
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
Megnyitott a PIP Nonprofit KFT Információs Központja
(PAKS-PRESS) Paks, 2020. június 16., kedd – 2020. június 15-én megkezdte működését a PIP Nonprofit KFT Információs Központja a Városi Könyvtár szomszédságában.
A központ elsősorban a Paks II. beruházására érkező külföldi munkavállalókat és családtagjait várja szolgáltatásaival, de emellett a külföldi és belföldi látogatók számára is biztosít turisztikai információt.
Az iroda tevékenysége két részre tagolódik; egyrészt az atomerőmű építése során – minden bizonnyal hosszabb ideig – életvitelszerűen itt élő harmadik országbeli munkavállalók és családtagjaik kaphatnak közvetlen segítséget a beilleszkedéssel, a szolgáltatások igénybevételével és a hivatalos ügyek intézésével kapcsolatban, másrészt információt nyújt a belföldről vagy külföldről a térségünkbe érkező látogatóknak, elsősorban a turisztika területén.
A központ munkaszervezetéhez tartozik a front office – ahol a munkatársak személyesen fogadják az érdeklődőket nyitvatartási időben – és a diszpécserszolgálat, amely majd ingyenesen hívható zöldszámmal rendelkezik és a tervek szerint 0-24 órás elérhetőséggel áll az ügyfelek rendelkezésére. A diszpécserek magyar, orosz és angol nyelven adnak tájékoztatást.
A sokrétű szolgáltatást biztosító központot – európai uniós pályázat segítségével – valósította meg a PIP Közép-Duna Menti Térségfejlesztési Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
(Paks-Press Fotó: Kiss G. Péter.) +++