
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
Földgázüzemű autók Budapesten
(PAKS-PRESS) Budapest, 2014. október 29., szerda - Az immár nyolcadik alkalommal megrendezett, tisztán földgáz üzemű járművek részvételével zajló Blue Corridor Rally egyik állomása idén a magyar főváros volt. A rali Szentpétervárról indult és 6600 megtett kilométer, valamint 14 érintett ország után ér el az Adriáig tartó célállomására.
Mayer György írja:
A projekt célja, hogy az útba ejtett városokban a lehető legtöbb emberrel megismertesse a földgázt, mint tiszta, biztonságos és mindenki számára elérhető üzemanyagot. A megmozdulás nagy hangsúlyt fektet a környezetkímélő és költséghatékony európai közlekedés megteremtésére, kiemelve a földgáz fontosságát a szárazföldi és vízi közlekedésben.
Az idei Blue Corridor nyitóeseményét a Gazprom Neft multifunkciós töltőállomásán rendezték meg október 7-én. A szervezők, a Gazprom Export, az E.ON, a Gazprom Gazomotornoe Toplivo és a szentpétervári körzeti hatóságok innen indították Adriáig tartó útjára a gázüzemű karavánt.
A rali kapcsán Eugene Pronin, az NGVRUS elnöke és a Gazprom Export szakértője felhívta a figyelmet arra, hogy elengedhetetlen a gázüzemű közlekedés a lehető legszélesebb körben való megismertetése.
Mint mondta, a gázok hajtóanyagként történő használata az egész világ számra fontos téma egyetlen alapvető ok miatt, miszerint a károsanyag-kibocsátás tekintetében nem léteznek országhatárok.
Mára a globális járműipar minden szereplője fel tud mutatni egy vagy több gázüzemű járművet kínálatában.
A hazai helyzetről szólva elmondható, hogy a magyar gázhajtású járművek piaca mintegy 4000 közlekedési eszközt, emellett 18 töltőállomást számlál. Idén a Fővárosi Közterület-fenntartó 60 gázüzemű Iveco hulladékszállító-teherautót helyezett működésbe, jelentős lépést téve ezzel a gázüzemű autók meghonosítása felé Magyarországon.
Az Euro IV szabvány kívánalmainak megfelelő Iveco Stralis egyaránt csökkenti a főváros lég- és zajszennyezését. +++