
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Összefoglaló, 2021. november 30.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Összefoglaló, 2021. november 29.
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Összefoglaló, 2021. november 26.
- Összefoglaló, 2021. november 25.
- Összefoglaló, 2021. november 24.
- Összefoglaló, 2021. november 23.
- Kétszáz csomagot küldenek a gyermekotthonokba
- Süli János: hamis állítás, hogy a lakosságot eladósítjuk
- Parkolók a Szentháromság téren
- Szabó Péter: a több ezer éves helyszín Paks büszkesége
- Összefoglaló, 2021. december 2.
- A Paksi Deák Ferenc Egyesület is a városért kíván dolgozni
- Összefoglaló, 2021. december 1.
- Csengey hívja, várja a paksiakat
- Nemzetközi Fúvós Napok fesztivál
- A paksiak visszakapták a mozit
- Már csak a nyitásra várnak a Csengey Kulturális Központban
- Pupp Réka ötödik cselgáncsban
- Pupp Réka: ez életem egyik legjobb éve
Marketing felsőfokon: Gyémánt Díjak, Paksnak
PAKS-PRESS 2017. május 30., kedd – BUDAPEST – Paks, a Spájz termelők és kreatívok vására – Rendezvény- és esemény-, valamint Paks Város új arculata – Arculattervezés kategóriában nyert el Gyémánt Díjat. Az okleveleket Czink Dóra vette át Hinora Ferenctől, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnökétől, a zsűri tagjától és dr. Piskóti Istvántól az MMSZ elnökségi tagjától, a zsűri elnökétől, Budapesten, a Magyar Telekom Székházában megrendezett, Márkaépítés Konferencián, 2017. május 30-án.
A díjak átvétele után az önkormányzat turisztikai és városmarketing referense a Paks-Press Hírügynökség kérdésére válaszolva elmondta, hogy a seregszemlén a legnagyobb elismerés a Városmarketing Fővárosa Díj, amelyet ebben az évben Miskolc nyerte el – továbbá eredményes volt az a két város is, amelynek Pakssal is kapcsolata van -, Kaposvár, és Szekszárd, ez utóbbi a Szüreti Fesztivállal nyert elismerést.
Korábban ilyen jó eredményeket még nem sikerült Paksnak elérnie, ezáltal a szakmai berkekben is ismertté vált a város, olyan városokkal került egy rangsorba, mint Győr, Miskolc, Kaposvár, Siófok - akik évek óta nagyon komoly városmarketinget folytatnak – ez nagyon nagy szakmai siker – fogalmazott Czink Dóra.
Hozzátette, hogy a díjak szakmai értéke az, hogy ezekben a körökben megismerhetővé vált a város tevékenysége, együttműködési projekteket tudnak kidolgozni, olyan fejlődési távlatokat nyithat meg, amely előremozdíthatja Paks megítélését, értékelését.
Kovács Sándor, a paksi önkormányzat Turisztikai és városmarketing bizottságának elnöke azt mondta, „nagyon büszke vagyok a mai eredményekre, úgy tetszik, jól döntöttünk az arculat kidolgozásánál és elfogadásánál”. - Az, hogy Arculattervezés kategóriában Gyémánt Díjat nyertünk, reményt adhat, hogy az emberek megkedvelik, és a logó szerethetővé válik, bízunk a folytatásban – fűzte hozzá.
Képünkön: Hinora Ferenc, /b.1./ a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke, a zsűri tagja, Czink Dóra, /b.2/ az önkormányzat turisztikai és városmarketing referense és dr. Piskóti István /b.3./az MMSZ elnökségi tagja, a zsűri elnöke közös fényképet készít a Díjak elnyerése után. +++